خرید فالوور اینستاگرام

  خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور به عنوان یک نیروی محرکه به جذب فالوور واقعی فعال و ایرانی کمک می کند. یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین عامل  در فالو کردن یک پیج توسط کاربران اینستاگرام ، تعداد دنبال کنندگان صفحه ای است که قصد دنبال کردن آن را دارند. و شما از این طریق میتوانید اقدام به خرید فالوور با کیفیت ایرانی کنید.داشتن فالور بالا در اینستاگرام باعث افزایش اعتبار در پیج را بالا میبرد و بازدید پیج زیاد میشود که همین سبب شده تا دنبال کنندگان صفحه  شما افزایش پیدا کند.امروزه به دلیل درآمدهایی که از اینستاگرام بدست می آورند از جمله کارهای تبلیغاتی و انلاین شاپ ها و...سبب شده تا کابران بیشتر به دنبال جذب فالور باشند 

کاهش فالوور

عاملی که سبب کاهش تعداد فالورهای اینستاگرام میشود فعالیت کم ادمین های پیج است .یک پیج ممکن است یک یا چند ادمین داشته باشد که کارهای مربوط به صفحه را رسیدگی میکنند مهمترین آنها جذب فالور است که باعث اعتبار پیج اینستاگرام میشود و یازدید کاربران را افزایش میدهد که بازدید زیاد از پیج فالورهای زیادی راهم به دنبال دارد

ترفند طلایی برای  افزایش فالوور

1. پروفایل جذاب درست کنید :

سعی کنید تصاویر و ویدئوهای جذاب بسازید و در پروفایل خود به اشتراک بگذارید. خلاصه بهتر است خلاقیت زیادی به خرج دهید به گونه ای که دنبال کننده با نگاه کردن به پروفایل شما مجذوب آن شود و به دنبال کردن پیج شما تشویق شود. همچنین می‌توانید عکسی زیبا و نیز یک بیوی جذاب و عالی برای تاثیر بیشتر پروفایلتان بگذارید.

2. با برنامه‌ریزی کار کنید :

وجود یک برنامه کاری در حوزه فعالیت مربوطه به هدفمند بودن پیج کمک می‌کند. متعاقبا" وقتی هدفتان مشخص است باعث موفقیت بیشتر شما می شود. پست‌ها را دسته بندی کنید و در زمان مناسب به اشتراک بگذارید.

3. فعال و فعال‌تر باشید :

زمانی که فالوورهای واقعی خود را جمع کردید شما یک پیج عالی دارید اما فقط این کافی نیست برای اینکه فالوورهایتان شما را آنفالو نکنند و به کسب و کارتان لطمه‌ای وارد نشود باید از پیش فعال‌تر باشد و مطالب بیشتر و جدیدتری در پروفایتان قرار دهید. جدیدا" اینستاگرام امکان استوری گذاشتن و لایو گذاشتن را هم ایجاد کرده است، شما می‌توانید از این دو فاکتور تاثیرگذار برای اکتیو بودن پیجتان بهره لازم را ببرید.

4. با پیج هایی که هم حوزه شما هستند ارتباط داشته باشید :

پیج های هم حوزه با فعالیت خودتان را پیدا کنید و آنها را فالوو کرده و فعالیتشان را پیگیری کنید و با آنها ارتباط برقرار کنید. سعی کنید چندمدت یکبار با این پیج ها تبادل داشته باشید. این کار امکان اینکه در لیست Suggestion آن ها قرار بگیرید را بوجود می آورد و فالوور‌هایتان هرچه سریع‌تر افزایش پیدا می کنند.

5. از ربات اینستاگرام استفاده کنید :

استفاده از ربات اینستاگرام یکی دیگر از راه های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام می باشد. اینکه همیشه فعال باشید ممکن است برای شما سخت باشد، اما با وجود ربات اینستاگرام دیگر نگران نباشید او به جای شما فعالیت می کند. وقتی اکانت خود را در ربات اینستاگرام فعال کردید، ربات به جای شما می‌تواند کارهایی مانند لایک کردن و فالوو کردن افراد خاص را برای شما انجام دهد.

سه مورد از نرم‌افزار افزایش فالور اینستاگرام

1. نرم‌افزار نینجاگرام برای فالور هدفمند : این ربات معجزه می‌کند. چراکه تنها با لایک کردن 5 هزار پست در روز، به طور میانگین 500 فالوور واقعی به دست می‌آورید. البته این اپلیکیشن کار لایک‌ها را انجام خواهد داد و شما تنها هشتگ مرتبط با کار خود را در اختیار وی قرار می‌دهید.

2. نرم‌ افزار کافه اینستا: تمامی فالورهای که از این نرم افزار به دست می‌ایند واقعی نیستند و احتمال دارد که از هر هزار نفری که در اختیار شما قرار می‌دهد 10 تا 70 نفر واقعی باشند و پست‌های به اشتراک گذاشته شده‌ی شما را لایک کنند.

3. نرم افزار فالور و لایک، ویو بگیر اینستاگرام: این مورد نیز از محبوبیت بسیاری برخوردار است.


  خرید فالوور اینستاگرام


Comments

Popular posts from this blog

ساخت اپلیکیشن

Clinical topics

تبلیغلت گسترده